Нещо се готви


Да ти кажа най-обичам въпроса: “Какво ще вечеряме?”. Той се повдига най-често в колата/трамвая/на стълбите, около 18,30 ч вечерта и всички гледат мен. Аз пък от своя страна съм имала цял ден да мисля по темата, да избера рецепта, да купя продукти… (надявам се сарказмът в това изречение да се усеща). Но какво пък, най-често аз отговарям.

Случва се обаче, и то нерядко и И. да ме отменя, както стана и днес. Предложението бе ТИКВИЧКИ ПО ГРЪЦКИ. Не че не обичам, напротив, но от два месеца ходя на фитнес (за това друг път) и никак, ама никак не ми се иска да ям пържено.

Затова набързо потърсих рецепта за пълнени тиквички и се заех да дълбая 🙂

Before baking

Рецептата е взаимствена от The World of Food and Cooking, но аз добавих гъбки, спанак, махнах копъра и мислех да добавя маслинки, но нямах сили да чистя костилките :(. Гарнирах с чаша розе и невероятно вкусния хляб на Хлебар.

the dinner

Наздраве и до утре 🙂

Н.

Leave a Reply

