Моите моменти


Обещах ти продължение. Ето го. С малко текст и много снимки. Това е моето лято. Това са нашите мигове. Мигове безкрайно бързии поспаливимигове със скъпи приятелии с нови приятели

Foto Copyright: Стоян Янчев

мигове на нови места но и на любими местамигове пълни със слънцеи тишинакрасота и тайнственостмигове пред препълнена маса и мигове на игра и разбира се изпъстрени с много цветяМигове, които не ще се върнат, но на тяхно място ще дойдат нови.Лятото свърши. Моето лято остана в сърцето ми. Утре започвам нов ден – пожелай ми успех 🙂

12 thoughts on “Моите моменти”

  1. Скъпа Наде ,ние ти благодарим ,че сподели със нас твоето прекрасно лято и ни направи съпричастни към твоето щастие .Очаквам с нетърпение всяко твое преживяване със снимки и прекрасно описание ,което е винаги толкова реалистично сякаш самата аз съм преживяла тези моменти.Продължавай и дерзай.Целувки на малката Бела.

  2. Утре ще посрещна новия изгрев на слънцето “Надя”!

  3. Един приятел ми беше казал – на дълъг път се тръгва с малка крачка. Аз ще ти кажа не си пести крачките колкото и да са малки – до теб съм и с теб. Ние сме с теб. Успех!!! Целуваме те и те обичаме!!!!!!!!!!! От мен за теб. Иван

  4. Lovely photos. I can’t believe summer is close to ending, but I’m looking forward to new adventures this autumn. Good luck!

  5. хей, ма много хубави местенца и хора има тук:) сууупер

Leave a Reply

