Любимите ми снимки


Напоследък за нищо не ми остава време. Най-малко пък за писане. Същото е положението и със снимките, пътуванията… От една страна много ми липсва, но от друга за нищо на света не бих заменила тези скъпи, съкровени мигове, които така бързо ми се изплъзват – миговете с моето бебе. Но да се върна на темата. За празниците си ходихме до Плевен и на връщане – ох, да не повярваш, в колата беше някак тихо, за кратко. Белослава спеше, а Александър пазеше тишина. Времето навън беше прекрасно и само за пътуване. Не знам дали си пътувал по магистрала Хемус, но аз имам една любима отсечка. Това е моста точно преди тунела до Правец (като пътуваш към София). Гледката е уникална, не земна. И сега като се откри машинално посегнах към фотоапарата. Той обаче се оказа затрупан някъде в багажника на малката кола, с която пътувахме. Жалко. Та по този повод се замислих за снимките, които съм правила по този начин, от седалката до шофьора. Това е един от любимите ми начини за снимане. Причината, основната, е че по този начин отвличам вниманието си от опитите на Иван да надмине Шумахер по пътищата (както и от опита ми да пробия пода на колата, натискайки виртуална спирачка). Другата е че по този начин улавям неща, които иначе едва ли бих открила и снимала. Днес споделям с теб част от тях.

 

Leave a Reply

