Шареното ми местенце


Напоследък забравям. Много неща. Това е по-мекия начин да ти кажа, че не ми стига времето. За много неща. Имах страшни планове преди време. За блога, за къщата, за детето (децата). Сигурно е стигна и до тях, но не и в пануваното от мен време. Явно планирането не е чак толкова добра идея. Така че просто ще живея в момента и ще му се наслаждавам, между две хранения и докато Белослава спи.

Но да се върна на поста си (започнат между впрочем в 14.30 на лист от тетратка). И понеже планирам, този точно беше замислен да се появи преди около месец, за да отпразнува първата годинка на едно много специално местенце – Шареното. Когато неговата стопанка Краси го отвори за света честно да ти призная не знаех що за животно е това блога. Тя обаче успя да ме вдъхнови, не само за писането и споделянето, но и за една дейност, в която съм с вързани ръце (като между врочем всички дейности, изискващи използването на ръцете ми).

Шареното е място за красота, вдъхновение и забавление. Сигурна съм, че ще го разбереш. Затова и в моя дом има специално място отделено на страхотиите, съторени от Краси за нас.Всъщост местенцата са няколко, защото Алекс държи неговите картички да са в неговата стая. Е, сред тези красоти, сигурна съм намираш и такива, които ние (аз и Алекс) сами си сътворихме, но пък бяхме вещо насърчавани от професионалиста. През времето (как тежко звучи, а?) през това местенце минаха и други красоти. Някои запазих, други не.

Малко хаотично ми се получи този път, но беше с най-добри чуства. И малко кратко, но имам оправдание за това, а то, оправданието вече нетърпеливо чака да бъде нахранено.

Затова ще ти кажа довиждане, но не преди да пожелая ЧЕСТИТ РОЖДАН ДЕН на големи патерици на Шареното и Краси!

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Шареното ми местенце”

Leave a Reply

