Проект ТЕРАСАТА


Имам страхотна тераса. Всъщост имам две. Но втората става само за простиране на прането (не че искам да я обидя, де).

Та за първата. От години се опитвам да й придам човешки вид. Категорично съм забранила складирането на всякакъм вид внесена от бабите зимнина на нея, също така се опитвам да я опазя чиста от разновидности на буркани, боклук, прахоляк (тук срещам сериозната съпротива на стоежите около нас) и изгорели фасове (от мъжа ми). От време на време, като имай предвид, че това време е предимно лятото, на нея се появяват и някое друго растение, поело към трудната цел да оцелее под вещите ми грижи.  (Често казано незнам как, но успяват!)

Винаги съм гледала със завист към терасите на хората (и моя кум), отрупани с цветя и зеленина.

И сега, след почти тримесечно блог-мълчание, в този почти слънчев, пролетен ден, се заемам сериозно с един проект, който условно ще нарека ТЕРАСАТА.

Мъжът ми е сигурен, че нищо няма да излезе от него. При мен растенията можели само да се борят за живота си, но не и да виреят качествено… Но пък кой знае? Лятото, ща не ща, ще прекарвам доста голяма част от времето си на терасата. Имам си вече и кътче за сядане, и първите поникнали билки…

Амбицирала съм се да я превърна от това

в това

(с) http://cvetna-gradina.blogspot.com/

 

Предлагам ти да проследиш тази (може би) (не)успешна метаморфоза. А накрая, ако нещата станат така както съм ги замислила, с удоволствие ще ти показвам и разказвам за различните местенца, на които съм била, с чаша ароматно кафе в ръка, седнала на моята ТЕРАСА.

Стискай ми палци!

P.S. В публикацията са използвани снимки от http://cvetna-gradina.blogspot.com/ и http://handmade.blog.bg.

18 thoughts on “Проект ТЕРАСАТА”

  1. Страхотна е идеята ти да споделиш превръщането на една обикновена софийска тераса в приказна! Ако повечето жени бяха като теб, София щеше да бъде мястото с най-много цветя по фасадите и балконите. Затова приемам публикацията ти като предизвикателство и обещавам в моя блог също да проследя как моята прашна следзимна тераса се превръща в красиво кътче. Надявам се в това предизвикателство да се включат още притежателки на тераси, пък току-виж до края на май в София се случило едно истинско цветно чудо!
    Успех!

  2. стискам стискам..всички палечки…и други дребосъчета…
    и вярвам че ще стане..
    и белким верно се видим на чаша кафе на таз чудна тераса…
    пък сладкиша от мен:))

  3. Момичета, благодаря за подкрепата!
    Вихра, направо ме разплака с твоя коментар. Ще е повече от прекрасно от терасите в София да се носи аромата на цветя, вместо прахоляк и боклуци.
    Оги, да не забравиш за сладкиша, ей!

  4. Още днес ще ти помириша билките…при теб цветята дори ще пеят че ги гледаш:) А на моята тераса(тази за пране) в момента растат домати, моркови, краставици и тиква.Без никави възражения, че Максим ги е посял в най- грозните кофички от кисело мляко:)
    Малко ми липсваха твоите писания напоследък, стегни се ако обичаш:)

  5. Краси, най ти завиждам за тиквата, да знаеш. А по повод другия въпрос – несериозен беше интернета, а и някои други неща около мен, ти знаеш кои. Но без да обещавам, си вземам поука и се стягам.
    ХОХО

  6. И аз ще направя такава… след като се пенсионирам, или вилата ми изчезне или прочета всички книги на земята… иначе е обречена. А имам разкошно изложение…

    Дерзай, Наде!

  7. Веско, за вилата и книгите не знам, ама след 10-те години първата опция не изглежда толкова химерна. Пък ако трябва и аз ще помагам. Няма да пропиляваме такова изложение, я!
    ХОХО

  8. Давам частни уроци :-)).
    Евтино и с траен резултат.

      1. Напред си с материала, но бързо смятам да те настигна. Oще повече, че аз тъка на два стана… 😉

  9. Наде, всеки ден надничам тук, за да видя как напредва проектът! Показвааай!

    1. Добре, де мога да изкарам виновен снега през април, липсата на интернет и т.н., но не това е целта. Просто… ти си сложи каквото пожелаеш. Но вече няма да се бавя. Следвеликденски ще ти покажа всичко да края на деня:)

  10. Надя, в терасата ти има голям потенциал с този хубав парапет и дървените столчета, а това да се обсипе с цветя е въпрос на един сезон. И аз ще следя за развитието й тук. Поздрави и успех! 🙂

  11. Поздравления за този проект. Нужен е много труд, но пък удоволствието да сме заобиколени от красиви цъфнали цветя си заслужава.
    Аз нямам балкон, но “моят проект” са два малки цветарника на прозореца. Имаме малка градинка пред блока, за която се грижим целия вход и нещата се получават отлично. Цветята със сигурност ни карат да се усмихваме!

    http://www.hotandtasty.wordpress.com

  12. Разкошни цветя, винаги в един дом когато има дори и едно цвете на масата домът изглежда много по приветлив и хубав.надявам се повечето семейства да са се постарали да имат дори и едно саксийно цвете, което да не е в спалнята обае.Страхотно е как през лятото от всяка една терасата висят всякакви цветя.Това, че и при вас цветята не виреят качествено не вярвам гледайки тези красиви снимки се вижда колко добре се развиват.Терасата е страхотна, пожелавам ви да не спират да цъфтят цветята ви.

Leave a Reply

